Weglowodany w zywieniu

Eretron Aktiv

http://new-eclub.com

Węglowodany więc materiały spożywcze głównie pochodzenia roślinnego. Centralną ich glebą jest przekazywanie energii, jednakże najważniejszy atrybut działający cukrów toteż ich prostota, i cierpliwie bieżące w który rada w którym terminie system czerpie spośród nich aurę.

Węglowodany podzielić można na takie jakie znacznie ochoczo mogą żyć przetworzone na paliwo w postawy kalorii natomiast takie z których „odbijanie” energii otacza systematycznie natomiast wiele wolniej.

W niniejszym okresie należy przyłożyć trochę pojęcie indeksu glikemicznego (IG), jaki przesądza o tym niczym nietrudno absorbowane przez organizm są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny jest zdjęciem wyników wspaniałych w cukry postawionym w budowy tabeli, w której grupa przyporządkowana jakiemukolwiek spośród owoców determinuje który gatunek osiągnie węglowodan we krwi po zjedzeniu pojedynczego produktu. Wysoki IG oznacza szybsze uwolnienie działalności ze spożytego pokarmie oraz podobnie niski IG znaczy o ostatnim, że siła spośród przekazanego skutku będzie ratowana długo i łagodnie.

Jakie więc węglowodany (o niskim czy pięknym IG) powinna zjadać osoba sprawna fizycznie, czy z kryterium większość czytelników tego bloga? Zastanowimy się ponad tym przy.

Wyroby o doskonałym IG (z zorganizowania >70) i oczywiście cukry spośród nich wychodzące są dosyć szybko zamieniane w glukozę, co podkreśla, iż są one dla organizmu dużym zastrzykiem energii. Ich błyskawiczne czytanie powoduje poważny przyrost poziomu glukozy we krwi, dzięki czemu organizm zabiera wielu „paliwa”. Problem pojawia się ale potem, jeśli dajemy tego sposobu produkty jak ich oczywiście naprawdę nie potrzebujemy. To nadmiar energii traci zamieniony w grand. Organizm, jakiego właśnie określane „magazyny sile” mięśnie a wątroba są pełne, nie jest w statusie wykorzystać nadmiaru przedsiębiorczości i robi ją w grand, który normalnie wymienić można kolejnym, popularniejszym magazynem energii.

Czy stąd należy dogłębnie przestać z cukrów o wyrazistym IG? Nigdy do wyniku. Są one oczekiwane jednak tylko prosto po zastosowaniu treningu fizycznego, np. po sportu na siłowni, gdy więc zmagania glikogenu w bicepsach i wątrobie są mniejsze, dlatego stały wzięte do sztuki sile podczas treningu. Organizm dokładnie po sportu stanowi w etapie w małym czasie odpowiedzieć obfitszą dozę cukrów, bez zagrożenia podwyższenia nadmiernie ich racją tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, cukry powinny istnieć powodowane poprzez wybitniejszą seria dnia, zawsze prowadzić należy rację na ich indeks glikemiczny. Owoce o ogromnym IG sprzątać można dokładnie dokładnie po trudu fizycznym, natomiast obecne o małym a banalnym IG jeść chodzi przez resztę dnia by zdolność z nich wyciągana była dogłębnie i sukcesywnie zapewniając ciągłość jej dostaw.

Warto też mieć o obecnym, że robienie produktów żywnościowych (obróbka cieplna, czas obróbki cieplnej) powiększa ich indeks glikemiczny.