Męska bezradność

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, iż twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż uczulam, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – można to naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! cialis bez recepty

Dostrzegłeś pierwsze oznaki choroby – co musisz zrobić?

Przełam wstyd i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Oprócz tego często badaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, żeby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oszacuje stadium choroby oraz pokieruje do właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy ze wzwodem to stadium odwracalne!
Tradycyjne leczenie przeprowadzane jest przede wszystkim za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć wyleczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami i warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw i owoców to twarda reguła na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto konsumować czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto zapytać również dietetyka o adekwatną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest rygorystycznym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe i zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wdrożenie do swojego jadłospisu dań z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), że lampka czerwonego wina przed seksem podnosi aktywność seksualną. Unikaj jednakże mocnego alkoholu, który zadziała w złą stronę. Przyprawiając jedzenie, stosuj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które polepszają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje źle na twój organizm i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, że zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie niepokojące komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej niesympatyczny zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych kłótni oraz żenujących sytuacji między wami, także w łózku. Oczywiste jest, że jako palacz raczej nie pachniesz przyjemnie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, żebyś prócz zdrowego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Czynnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieganie albo zajęcia na siłowni oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu wiele zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek ma aktualnie problemy (nawet w sytuacji, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra tanio